Meralinmucizesi bebegimibeklerkenn61 şimdi geldim doktordan herşey yolunda imiş bu bel ağrısı pelvik ağrısı yapıyor pelvikte ayağa vuruyor dedim nst de de sancı cikti iki kere sarı sümüksü akinti olduğunu söyledim ve bana doğumum basladigini her an doğum olabileceğini söyledi 10 güne kadar kendiliğinden oldu öldü olmadı kendi doğumu baslatacakmis
simi57ata Meralinmucizesi Sizin gibi belirtilere sahiptim çarşamba günü kontrole gittim 2 cm açıklık olmuş 1 hafta daha bekleyelim gelmezse mini bir sancıyla başlatıp açıklık ilerletiriz demişti doktorum bana da. Rabbim sağlıcakla kolaylıkla nasip etsin inşallah🩵🥳🥳
Asfhjkkdk Meralinmucizesi Bu sarı sümüksü akıntı bende hep vardı aslında hamilelilte falan doğum beliritis mi o kesin
simi57ata Kahvedelisi 37+6 15 gün görünüyor ama 3 gün sonra biraz bebişi gıdıklayıp doğumu başlatma planı var doktorumuzun🫠🫠 Allah’ım hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin, sağlıkla miniklerimizi kucağımıza alalım inşallah🥰😍
Mucizemyoldaaa_ Kahvedelisi uygulamaya göre 19 ama bakalım ne zaman ve nasıl doğar belli değil 🤷🏻♀️😍
Meralinmucizesi simi57ata aminn amin inşallah banada öyle söyledi ama açıklığa bakmadı bende bu gidişimde
Mavispembis1_ Kahvedelisi mutlaka demir depolarınızı kontrol ettirin demir eksikliği kansızlık çarpıntı yapar
Miniginannesiiii1111 Kahvedelisi son 60 gün Allah izin verirse inşallah sağ salim 31+3 şükür sezeryan olacağım için biraz daha azdır muhtemelen 🥰🧿