aybalasmom Kahvedelisi 140 dan sonrası hızlı geçiyor🤭 son 54 🥹 bir zamanlar bu günlere ulaşmak şaka gibi geliyordu. 50’li sayılara düştük bile
87tugba Son 15 gün tabi prensesim beklerse biraz minikmis çünkü minnoş bir bebek dedi doktorum 🐣 diğerleri kaç kiloda doğdu dedi 2.460,2.750,2.950 dedim 3 kilo çocuğum doğmadı hiç ama sonrasında çok çabuk toparlıyorlar kilo alıyorlar benimkiler
ipekmom_ Kahvedelisi sezaryen olucam tahmini 50gün kaldı 🥹 uykular şimdiden haram olduu bide 2.5yaş kızım var hastaneden çıkarken huni takıp çıkarım heralde 😂 baya ağırlaştım ağrılarım var hazırlıkları yapıyorum bi taraftan ☺️
Meralinmucizesi bebegimibeklerkenn61 aminnn amin yarabbim rabbim sağ salim kucağımıza almayı masip etsin insallah
Nefisemre Kahvedelisi haftama göre son 5 gün ama bakalım gelecek mi tam gününde orayı bilmiyoruz 🤷🏻♀️💖 pazartesi son muayene artık gelmezse suni sancıyla başlancak sanırım 🥹
niharulahin Nefisemre benimde aynı son 4 gün uygulamaya göre dr bugün muayeneye çağırdı hala gelmeye niyeti yoksa pzt salı suni savcıyla alalım dedi :) bende bugün muayeneye gitmiyorum o yüzden kendi istediği zaman gelsin istiyorum 😇 pzt muayeneye gidicem bakalım inşallah hepimizin açılması kendiliğinden olur da suni almak zorunda kalmayız 🤲 Amin 🤲
Tuggcea Son 19 diyor, midem bi rahatladı artık sadece sağlıkla kavuşmayı bekliyorum. 🥰 Sevgili anneler tüm sıkıntılar unutuluyormuş diyorlardı da inanmıyordum çektiğim tüm ağrı sızıları unuttum 🥹 herkesin bebişine sağlıkla ve zamanında kavuşmasını diliyorum 💕