0925 Benim en büyük problemim şu, izin aldığımda büro kapalı kalıyor çünkü tek personelim. Onda da her defasında izin istemekten utanıyorum artık. Hsg sürecim bile çok zor geçti inanın 4-5 kez gittim sadece film için her gittiğimde başka bir aksilik çıktı