Bende tüp bebek ile 14 haftalık hamileyim Devlet hastanesinde doğru düzgün bir bilgi verilmiyor işler uzuyor devlette de ücret ödeniyor ama tabi yarı fiyatına gibi düşünün ben özelde oldum hamdolsun tuttu 115 bin tüp bebek için verdik 52 bin ilaçlar tuttu 48 bin de histeroskopi oldum 10 bin TL embriyo ları dondurduk 12 bin de dondurulmuş embriyo yu açtırıp transfer oldum inşallah isteyen bu yolda emek veren bütün kaderdaşlarıma da Rabbim nasip etsin