Merhabalar bende tüp bebek annesiyim. İlk öncelikle rabbim isteyen herkese tattırsın bu duyguyu. İlk öncelikle bence tüp bebek merkeziyle bi görüş. Durumun hakkında ve nasıl bi tedavi olması gerektıgını sana anlatsınlar. Zaten cogu yerde ılk görüşme ücretsiz ve yaptıracagın yerı cok arastır derım ben. Üzülmeyin rabbim böyle nasip etmiş bizede yollarınız inşallah hep çiçek bahcesi olsn 🥹