Yelizumay Bykessra ozge1001 Minikkkk_0 azra19 yusracim ecemiyy Twobabiess Günaydın kızlar test yaptım ilk idrar ile veee sonuç🙈🙈🙈🙈
azra19 Yelizumay bence sabah ilk idrarla yapın beta hcg sabah yükselen bi hormon bence sizde var gebelik.
Busraynr Busraynr benim yumurtlama 6 Eylül adet 22 Eylül bugün test yaptım bende önce silikyamuk çoktu 2. Cizgi hatalı sanırım sonra silindi gitti 2. Çizgi sanırım henüz erken bakmak için
Yelizumay Bykessra kuzum bende çok silik gördüm gün içinde çok sıvı tükettim bi de yarın sabah yine aynı marka ile deneyeceğim dua eder misin daha koyu çıksın gebelik var olsun ya çok ihtiyacım var 🤲
Bykessra Yelizumay Yelizumay inşallah pozitif görür ve sağlıkla kucağına alırsın canım inşallah 🙏 sabah ilk idrarla güvenilir bir marka ile yaparsan kesinleşir diye düşünüyorum sonuç
Limoncekirdegi Ftmn123- ya bende soru soruyorum ama sayfada gözükmüyor nasıl yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz
Minikkkk_0 Yelizumay bende vardır 3 marka da bozuk olacak hali yok ki ben sizinkinden daha silik çizgiyle öğrenmiştim regliye 6 gün kala