yusracim Yelizumay bende şimdi yaptım flaşla 2.çizgi gölgesi gözüküyor gibi eğer şaşı olmadıysam da bilmiyorum dnwknsn
Fatmanurakar Yelizumay sabah hemen test yap ve kan ver hemen canım beta düşüklerdedir ama olsun onu görmek bile mutlu ediyor 🥰
Yelizumay Fatmanurakar inşallah canım bugün yine test alacam bu sefer de pozitif görürsem hemen kan vereceğim inşallah 🙏
yusracim Yelizumay dayanamadım kan verdim canım fotoğrafta gözükmüyor ama flaşla hafif belli oluyor inşallah kanda çıkar dua et ❤️
Yelizumay yusracim hadi bakalım inşallah hayırlısı ve sağlıkla Allahım nasip etsin sana bana isteyenlere🙏