Yelizumay cetinbebek ben de inanmak istemiyorum canım inşallah vardır ama bu forumda hep yazıyorlar diye acaba mı dedim inşallah vardır🙏
Yelizumay Ftmn123- mlke2906 yusracim cetinbebek Esma006 ecemiyy ozge1001 Fatmanurakar Kızlar az önce freely strip test yaptım ilk idrar değildi hatta çok su içmiştim yarın sabah yapacaktım dayanamadım yaptım 2.dkda çok silik çıktı sanki bi bakar mısınız bu test nasıl peki biliyor musunuz
Bykessra Yelizumay Yelizumay canım ben gebeliğimi artimed kaset testle öğrendim seninki gibiydi hatta. Emin ol var yani
ozge1001 Yelizumay ay sizde baya var gibi artımedin erken gebeliklerinde sıkıntı oluyor bu normal gebelik testi doğru gösteriyor diye biliyorum 🥰
Yelizumay ozge1001 yaa ne güzel konuştunuz inşallah ya sağlıkla hayırla olsun inşallah tüm isteyenlere🙏
ozge1001 mlke2906 benimde bi belirtim yok arada kasığıma sızı giriyor ama belirti olarak düşünmemeye çalışıyorum 😅
EmellC Yelizumay canım daha 1haftan var keşke gecikseydi de yapsaydın. Strese girme acile git bi kan ver düşünerek kendini yıpratmazsın en azından ❤️
Yelizumay EmellC canım inan hiç stresli değildim geçen aydan elimde kalmıştı hiç beklemiyordum bi hafta varken bu kadar net çıkacağını ki hala net güvenemiyorum
EmellC Yelizumay aynen canım güvenme en azından farklı düşünceye girmezsin. Ben kendimi bu ay çok hazır hissetmiştim pozitif görünce sevdindim ama kimyasal gebelik geçirdim. Allah hayırlısından sağlıklısından nasip etsin ❤️
Yelizumay EmellC aynen canım çok teşekkür ederim Allah hayırlı ve sağlıklı bi şekilde nasip etsin inşallah 🙏 kimyasal gebelikten hemen sonraki aylar daha çabuk tutuyoröus seninki de hemen olur inşallah
Fatmanurakar Ftmn123- canım 19 eylüldü regli tarihim dün test yaptım silik cizgi gördüm yani olabilir neden olmasın kan verebilirsin çok düşükde olsa cıkar