Kizlar bir sey soracağım size. Bat 24 eylul. Normalde benim takvimde yumurtlama pik gunu 10 eylul gözüküyordu döngünün14. Gunu olarak. 13 eylul yani dün ovulasyon testi yaptım 
Test bu sekilde. Döngü 17. Gun orta gebelik riski olarak takvimde gozukuyor. 13 eylülde yaşanan iliskide tutma ihtimali var mıdır?