YagmurDaskn Bebekim123 Devlet yaaaa. Doktoru uyuzun tekiydi zaten ablam çok sık doktora gitmedi Hamileliği boyunca 4-5 sefer gitti o da ilk aylar 3 kere filan gitti. Doktoruna bişey sorduğunda ya cevap vermezdi ya da başından savmak için cevap verirdi
Bebekim123 YagmurDaskn aaaaa o zaman özelde yanılma olmaz canım bende bir kere öğrendim cinsiyeti sadece ayrıntılıda da o yüzden merak ettim canım bana da emin olma hemen alışveriş yapma diyorlar
sonsuzmasalim sumeyye06 bende 15 haftalıkken erkeğe benziyor fakat 20 haftalık olmasını bekle yanılma payı çok olabiliyor demişti doktorum. 1 ay önce doğum yaptım oğlum oldu😅
YagmurDaskn Bebekim123 Ablam sormuş doktora cinsiyeti ne diye. O da kızmış niye kızsa aldıracak mısın diye ablamda hayır ona göre alışveriş yapcam deyince o zaman kız demiş. İnadına dediği de bebek doğunca anladık.
senem304 bir sürü kisi uzerinde denenmis yuzde 99 dogru cikan bir yönten soyleyeyim . bebegin 4 5 haftalik ultrason resmine bakiyoruz eger bebek annenin sag tarafina yerlesmisse erkek sol tarafina yerlesmisse bebek kiz doguyor. ultrason kagidinda anne karninin sag ve sol taraf olmasina dikkat edin cunku ultrason kagidi ayna etkisi oldugu icin simetrik olarak sag tarafi solda ve sol tarafi sagda gosterebiliyor.
Bebekim123 senem304 canım benim sağda herkes erkek dedi ve göğüslerim çok karardı sağ göğsüm daha büyük hatta sağdakinin ucu daha koyu ama ben %1’lik kısma dahilim sanırım premsesim olacak 😍
senem304 Bebekim123 merak ettim canim kesin cinsiyeti belli olunca mutlaka soyle 😊 ne kadarlik oldu simdi bebis
Kereminannesihtc YagmurDaskn :))) bu cok iyi ya . Bu kadar yanilma nasil oluyor. O pipiyi nasil sakladi acaba😂🙈
Bebekim123 senem304 amin canım tabi hala kimse inanmıyor o erkektir diyor ama 😍 bence premsesim olacak
Dezehs Bebekim123 bu solda ama 4 kızım sagsaydi bu bastan beri sol kasigim agriyor ama simdi sanki ortada
Bebekim123 Dezehs tezi fazlasıyla çürüttüm diyorsun yani canım peki göğüslerin nasildı canım koyuluğu ve büyüklüğü
Dezehs Bebekim123 kizlarda cok buyudu koyulugu cok degildi o tuttu sadece pembe kahverengi arasindaydi
Nazoliii sumeyye06 allah bilir ama bence degismez 13 haftalikken banada kiz dedi doktor hala degismedi 🤗
Bebekim123 Dezehs Allah Allah sağ daha büyük mü canım birde sağ ucun daha koyuysa erkek diyor dini bir kitapta bende hepsi tutuyor ama bana kız dedi doktor çevremde herkesin tuttu bu yazanlar
Dezehs Bebekim123 büyüklüğü bilemem ama sag cok ağrıyor ve kizlarima göre cok daha koyu ben jep sag göğsü emzirdigim icin o zaten buyuktu