Hulyarsln Ablamım 2. Bebeği 7. Aya kadar göstermedi kendini. Doktoru 7. Ayda kız dedi. Zaten ilk çocuğu da kızdı aralarında çok olmadığı için bi önceki bebeğinin kıyafetlerini giydiririm dedi. Doğum yapmaya gittiği gün bile kız olarak biliyorlardı. Bi doğdu erkek 😱😱 hepimiz şok. İlk bi kaç gün pembe giydi de neyse 😂😂😂 Her gelen kız benek hediyeleri getiriyordu. Adını ne koydunuz dediklerinde Eren diyorduk Eren erkek ismi değil mi diyorlardı 😂😂 söyleyince herkes ayrı şok tabi