37 haftayım hala sezeryan günüm belli değil doktor sadece 39 da alıyoruz demişti taa 32 haftalık kontrolümde. Pazartesi nst kontrolüm var sancılara bakılıyor. Artık gün versin yahu boş boş beklemek de sıkıcı 😅 Panik oldum iyice. Burada herkese gün verilmiş ben ortada kaldım resmen.