87tugba tahamommy evet sürekli ağrı gitiyor farklı yerlerden aşağı çok baski yapıyor sırt ağrısı var ama gelsin diye pek birşey yapamıyorum aizicik iş görsem pertim zaten ne zaman isterse gelecek artık yaparım diyordum ama enerjim yetmiyor
tahamommy 87tugba öyle ya naparsak yapalım isteyince gelecekler 🥲 benimde sırt ağrım çok oluyor yatış pozisyonu ile ilgili herhalde
Lmnakdnc Annekuzusu123 bana da 29una vermişti dün 23üne çektik haftaya kontrolüm 3 güne çıktı 29unu bekleyesi gelmedi 🫣
Lmnakdnc Annekuzusu123 36+3 bnmde aynen inşallah bekler bnde biraz beklesin istiyordum 1 hafta geriden de geliyor ama nasip sağlıkla gelsinlerde inşallah
Ark Gizemizmir35 hahahhaah bu ben ben hergün aha şimdi doğuruyorum diyorum ilk gebeliğimde hiç sancı yaşamadim ama bunda düzensiz sancılar ağrılı geçiyor düzenlisini hayal edemiyorum
Mucizemyoldaaa_ Damla2024_ 37+3 olduk 2 hafta önden gidiyor oğluşum bakalım ne zaman ve nasıl gelecek belli değil normal doğumu bekliyoruz doktorumla ama iri bir bebek olacak dedi🧿 4 kg geçerse sezeryan olacağım 🥲🥲