userliktedeben Bende çok sabırsızım regl olacakmış gibi sancılarım var korkuyorum ama haftasonuna kadar beklemeye çalışıyorum
anneci-23 gulluomer31 elinizde başka test var mı bir de onda deneyin bu bebetime yalancı pozitif veriyormuş sizin testte de silik görüyorum
babymom2026 gulluomer31 mesela ben. Bu testle öğrendim resmini bırakıyorum şimdi. Kan verdim sonra 83 çıktı beta hatta bunu yapınca inanmayıp aynı markanın kaset olanını yaptım ondanda çıkınca kan verdim
haticemom1 @“userliktedeben” benimde öyle ağrılarım var her an regli olacakmışım gibi bir kaç gündürde baş dönmesi var bazen alt karnımın kasları aşırı geriliyo çok şiş hissediyorum
babymom2026 gulluomer31 insallah yalanci degildir yarin tekrar yap ilk idrarla veya icin rahat edecekse kan ver