Gul1402 haticemom1 ben reglime 2 gun kala test yapmıştım kaset ve erken gebelik testi silik çizgi çıkmıştı ikisinde de
Ekonomist28- haticemom1 4 gün kala yaptım. Sonra 2 gün kala tekrarladım. 1 gün öncede kan verdim çok şükür gayet pozitif yüksek geldi.. Hatta bat 9 eylüldü 😅 daha çok yeni..
gulluomer31 Gul1402 bugün acılde kan versem çıkar mı kızlar adetime 2 gün var adetime 4 önce yaptım silik çıktı bugün yaptım tek çizgi cıktı
Ekonomist28- gulluomer31 varsa ve vaktiyse tabi ki çıkar, evde test yaptınız mu hiç? Ben önce onu yaptım ordan 2 defa pozitif gelince kan verdim.
Ekonomist28- gulluomer31 mutlu resim var googleye yazın Oraya foto yükleyin ve altta çıkan bağlantıyı kopyalayı buraya yapısıtırın..