happymomdayss Fatmanurakar evvet canım ben kan verdim ama yinede koyulaşmayı takip etmek amaçlı sabahta yapıcma
Fatmanurakar happymomdayss Zeynep248 Bir1kelebek eslem2121 Kızlar bugün elimde softec marka yaptım böyle çıktı koyulaşmış gibi mi acaba
happymomdayss Fatmanurakar kuzum ikisinide aynı marka yapman lazım koyulaşmayı anlaman için cünkü herbirinin hassasiyeti farklı awoxta cizgi cıkıyordu benim ama başka markayla yaptıgımda çok belirgindi her testin hassasiyeti farklı
Fatmanurakar happymomdayss yaa öyle mi o zman aynı marka alayım eczacı ikisini farklı vermiş pazartesi vereyim kan diyorum bide kanda negatifi görmek istemiyorum geçen ay böyle olmuştu 🥹
Fatmanurakar Bir1kelebek happymomdayss eslem2121 Gidip Awox aldım kızlar Kızım okuldan gelsin kan vermeye gitcem 🫣
Fatmanurakar happymomdayss Zeynep248 eslem2121 Bir1kelebek Az önce gene test perileri geldi bana ve sonuç 😂
happymomdayss Fatmanurakar bencede canım adetine kaç gün var benim değerim 10 eylül 26,32 12 eylül 77,87 İyimi canım 3 katı artmış
AdaKaranfili Ben dün yumurtlamadan 12. Gün geçince test yaptım negatifdi. Varsa çıkardı dimi. Bat yarın. 😔