Fatmanurakar minaaa20 eğer öyle bi şüphen varsa yap canım ama geç döllenme olduysa cıkmayada bilir üzülme o yüzden çıkmazsa falan 🥰
Fatmanurakar minaaa20 belirti de 3 gebeliğim bu sadece göğüslerimde bi doluluk hissediyorum başka bi belirtim yok 😂
[silindi] Fatmanurakar yaaaa çoook yeni öğrenmişsin. Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah. Ben 23 beta ile öğrenmiştim 1 eylülde. 🥰
Fatmanurakar superstar_00 evet geçen ay bende bebetime yapmıştım silik cizgi çıktı Awox yaptım negatifti ve adet oldum bu ay ilk Awox ile yaptım silik çıktı herkes aynı yorumu yazmıştı o yüzden almıştım