_eda8 Bende hic bir tahmin felan etmemisti doktor avusturyada yasadim icin cok gec söylüyorlar burda . 18 haftayi merakla nasil bitirdim hala bilemiyorum😂 2 gün öncede prensesim gelceni ögrendim 🥰🥰🥰🥰
Kardelen25 Kozlar bende sabah gittim 17 haftalığım hiç göstermedi şimdiye kadar şimdide doktor çok göstermiyor ama kıza benziyor dedi yaşlı bir doktor du yanı 😊
OgretmenEva sumeyye06 büyük ihtimalle değişmez biz de 18 de kesin kız olduğunu öğrenmiştik 😍 sağlıklı, hayırlı evlat olsun inşallah 🙏🏻💕
Suhammeh sumeyye06 ben özelde öğrendim kız olduğunu dün ikili test için gittim ve 1 ay sonra belli olur dedi gönderdi anlamadım neden görseler de söylemiyorlar
Sh123 bicirinannesi Çin takvimi denen şeyden. Netten bakarsan kendi doğan çocuğun, başkasının doğan çocuklarına bile bakabilirsin. Benim nerdeyse tüm baktıklarım doğru çıktı 🙈