Sh123 bicirinannesi Çin takvimi denen şeyden. Netten bakarsan kendi doğan çocuğun, başkasının doğan çocuklarına bile bakabilirsin. Benim nerdeyse tüm baktıklarım doğru çıktı 🙈
bicirinannesi Sh123 bana da bakabilir misin😊 16 haftalığız belli değil cinsiyet %60 bi tahmin var sadece
Deletedmom133 seyma281015 bende devletteyim sormadan söylüyorlar bana da söylemiyorlar dedi arkadaş devlette doğurdu ona sordum söylüyorlar 😀😀😀
Sencer60 Çoğumuzun ilk.bebekleri oldugu icin Kiz erkek farketmez kesinlikle .ama sunu da diyim ozel bir hasteneye gidiyordum ben dr 12.hafta kiz dedi degismez dedi ben tabi havalara uçtum. Bir değişik oldum.sonra ki kontrolde %100erkek dedi .yine mutluyum kesinlikle ama kendimi kiz diye cok alıştırmisim 4 5 gun sonra tekrar gittim inanamadığım için b7 sefer gidince bende gördüm zaten.kiyafet bile alırken tedirginim ya tekrat değişirse 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ama kiz diyim erkek olan cok oluyormus hanımlar .17 18 .hafta ya kadar degisen cok oluyormus. Inşallah RABBİM sağlıcakla kucagimiza almayi nasip etsin.
Bebekim123 Dünya geneli ve Türkiye de de kızlar erkeklerin oranı kızlardan daha fazla yanı yanlış hatırlamıyorsam geçen bir makale de okumuştum %8 erkek oranı daha fazlaymış kadınlardan premses anneleri değerinizi bilin 😍💕
Sh123 Bebekim123 şunu belirtmek istiyorum 26 yaşında Eylül ayında hamile kaldıysan yine kız görünüyor
Bebekim123 Sh123 canım rica etsem iki arkadaşıma daha bakabilir misin 9 ocak son adet tarihi Doğum tarihi 28 04 1993
Sh123 bicirinannesi aynı anda başkasına da cevap yazdığım için karışıklık olmuş 🙈🙈 30 yaşında kasım ayında hamile kalmışsınız doğru okuduysam bu yüzden cinsiyet erkek görünüyor 😍😍