Gullu1094 Bence doğru söylüyorsunuz. Bende annem uzakta Doğuma alır almaz gelecek . Ama şehir dışı olduğu için yetişemez . Bir gün boyunca yolda geçer . hastane zaten devlet olduğu için eşimi de almayacaklar mış Sordum.
ayrıca 4.5 yaşında oğlum var. Eşim onla ilgilenecek . Çağıracağim kişiler var hepsinden Allah raziolsin ama ne gerek var ki. Bence en güzeli insan kendi bazı şeylerin üstesinden gelmeli diye düşünüyorum.