Accountant bu konu benim için o kadar karışık ki. 30. Haftadayım. Gurbetteyim ailem Bursa’da ben Van’dayım. Annemin gelmesini istiyorum eşim ve kayınvalidemde ilk etapta annemi istememi doğru buldu. Normal doğum yaparsam annemi nasıl çağıracağım bilmiyorum uçakla geleceği için uçuş bulamama ihtimali var doğumum kasımın ikinci haftası buraya kar yağabilir. Ve Van havaalanı kapandı kış sezonu boyunca uçuşlar Muş’a olacak. Van Muş arası 3 saat. Ve hava şartlarından dolayı sık uçuş yok. Annemi önceden çağırsam bakmakta olduğu demans anneannem var diğer çocukları bakmak istemiyor. Annemin aklıda annesinde kalıyor. Diğer yandan annem panik atak ve tansiyon hastası bir insan beni doğururken görürse korkabilir beni panik yaptırabilir her şey olup bittikten sonra gelmesi daha da iyi. Bilmiyorum kafam allak bullak.