Accountant benim görümcem kalmıştı 3 ay önce yaptım doğumu, çok yardımcı hiç uyumadı desem yeri var. Sancı çekerken yanımdaydı hep destek oldu , gece doğdu kızım odamıza sabaha doğru geldik bana çorbamı getirdi kızıma baktı ben ne zaman uyusam uyansam görümcem hep uyanıktı hep sordu bir şey istiyor musun diye. Çok aman aman yakın değiliz olması gerektiği gibi aramızda kötü bir şey de yok sağolsun hakkını ödeyemem