azra01 Accountant bende annem ve kaynanam kaldi kaynanam sabaha kadar uyudu annemde beni ve bebegimin başını bekledi sagolsun❣️
patulii azra01 ay ilk doğumumda aynısını yaşadım, eşim görevdeydi gelemedi doğumuma, annemle kaynanam kalmıştı. Sabaha kadar uyudu koltukta, annemde benimle beraber hasta yatağımda yattı, üstelik sezeryan doğumdu. Şimdi de gelmesin dedim sabaha kadar uyudu.
Herseydenbiktim Accountant Hastane de kalma durumum olursa, teyzem kalır buyuk ihtimalle eşimde kalmayı çok istiyor napacagimi şaşırdım
Oz_bebek9396 Simsimsem izin vermeyin kimsenin gelmesine arayanlara söyleyin daha çok kasarsınız şimdiden böyle düşünüyorsanız. Bende emzirme sırasında eşimden başka kimseyi odamda istemiyorum zaten ebelwrde kovuyoruz biz dedi🤭 onlarda işine karışanlar falan oluyormuş ilk emzirme sırasında biz gösteriyoruz diyorlar bice özel bir an önce bebek ve anne için sonra da eş için 3 kişi olmak daha mantıklı ve özel ben eşime verdim bu görevi anneler babalar kardeşler dışında hastaneye kimse gelmesin dedim emzirme sırasında da kimseyi istemiyorum odada dedim arayanlara olursa da kabul etmic3z dedim zaten hastaneden çıkana kadar kimseye dillendirmemek
merm Papatyaaam1 Sakin opturulmeyin.Geleceklerse uzaktan baksinlar.40 cikmadan gelmek sacma o surec sizin ve bebeginizin adaptasyon sureciniz.Benim kaynanam ve kayinpederim geldi .Kayinpederim saygilidir ama rahatsiz olmustum Bunda mesela diyecegim esime 40 cikasiya kimse gelmesin
ikiprensesannesi___ Accountant ikisinde de kaynanam kalmıştı Allâh razı olsun çok iyi baktı bunda kim kalırsa bilmiyorum 🥲
Rabiul Accountant annem teyzem eşim kalmıştı annemle ortaklaşa baktık 2 saat annem uyudu 2 saat ben heralde 😆
Huzurunsesi3 Cinarsaitinannesi benim annemde uyudu beli ağrıyordu ilkinde annem kaldı 2 Cide ablam kaldi başka şehirden geldiler sağ olsunlar ama ablam markete bir kez gitti sonrasında gidermisin dedim gitmedi eşimi evden çağırdım markete gitmesi için adam sok oldu ablan burda ben evden taksi tutup geliyorum dedi ertesi gün tekrar eşim market için geldi ablam kolum kalkmıyor mutsuzum dedi 15 senedir çocuk bekleyen ablam normal belkide bebeklerin içine girdi üzüldü mecbur kaldım ve kendisi bakmak istedi son ana kadar gelme istersen işinden olma benim için dedim ama sözüm var diye geliyorum dedi ilkinde kaynanam 1 gün kaldı kavga ettik hastanede annemi çağırdım ağlayarak oda hastalandı yol gelmişti gelmedi o kadınla nasil sabah ettim anlatamam 2 doğumda asla o kadın gelmesin dedim annem kızıma baktı ablam bana ama ne nescafe yaptı ne bisey sabaha kadar konuşup kafamı şisirdi yeni doğum yaptım bir dinleneyim sezeryan oldum dedim sonra bana hastanede saçma sapan konuştu özel olsa eşim gelsin isterdim çok
Cinarsaitinannesi Huzurunsesi3 Eşim çok pimpirikli beni daha çok gerer sinir krizi geçirtir zaten 2 çocuğum daha var evde onlara bakması gerek annem bakıyor uyanıkken iyiydi herşeyi yaptı ama gece uykusuna dayanamıyor işte kız kardeşlerim çalışıyor onlar gelse çok güzel bakarlar doğum zamanı izin alırlar mı bilmiyorum kaynanam da gelemez kayınbabam çok hasta ona bakması lazım keşke kimseye ihtiyacımız olmasa da tek yapabilsek. yanımızda şöyle herşeyi dört dörtlük yapan birisi olsa da bizde kendi derdimize düşsek ablanız gerçekten ayıp etmiş gelmeseymiş en azından daha az zararı olurdu faydası olmamış zaten.Şimdiden düşünüyorum doğumda yanımda kim kalacak diye
[silindi] Accountant Hayırlısıyla annem olacak inşallah bir de duruma göre belki eşim de kalır ya da eve de yollayabiliriz bilmiyorum 😂
Huzurunsesi3 Cinarsaitinannesi aynen annemde öyle devlette yaparsam kocami kabul etmezler ki mecbur öyle olucak özel pahali maalesef en iyisi anneniz.ozaman kayın validen idrar poşetini degistircem. Dedi eşimi bekle o degistrsin dedim kadının midesi bulandı bende utandım çok ama bekle dedim dinlemedi tuvalete kimseyi istemedim canım açıyordu ama tek gittim kimse igrenmesin benim yüzümden dedi. Sezeryan çok zor
Serfes1 Accountant ilkinde annem kaldı her şeyde trip attı. Bunda bir kızımız da olduğu için eşim ona baksın istiyorum. Yanımda bir görümce falan kalır heralde. Artık kim kalacak diye düşünmeyi bıraktım çünkü ilkinde bu konudan çok yıprandım. Şu an sadece ben kalkamıyırken getir götüre yardım eden biri olsun zaten tüm kararları ben vereceğim kimin ne söylediğini duymayacağım diye şartladım kendimi.
mrvsrcn Accountant devlette doğum yapacağım için eşim kalamıyor yanımda ama istersem doğuma girebiliyor. İlk bebeğimde ablam vardı hem doğumda hem refakatçi olarak yine öyle olacak elim ayağım herseyimdi ondan daha iyi kimse bakamaz bence ☺️
Havin49_ mrvsrcn ilk defa devlet de doğuma koca alındığını duydum tam 16 saat doğum sancısı çektim asla almadılar
mhelvaci mrvsrcn devlet hastanesinde eşler doğuma girebiliyor mu? Bende devlette doğum yapicam nasip olursa eşimin gelip görmesini çok istiyorum.neler çekiyorum görsün anlasın….
biryazgecesiii Accountant Annem ve eşim kalır diye düşünüyorum. Kimse bence bu konuda yorum yapamaz ya yapmamalı da. İnsanın kendini yanında rahat hissedebileceği iki kişi ve o an manevi desteğe de çok ihtiyacı oluyor annelerin gözlemlediğim kadarıyla. Allah nasip ederse annem ve eşim dışında kimsenin yanında rahat edemem.
senem0987 Eşim 6 kasımda askere gidiyor 6 aralıkta gelecek yani son ayımda o yüzden annem 15 kasımdan itibaren yanımda kalacak doğumdan sonrasına kadar 38.haftada eşim geliyor doğum olursa annem ve eşim kalacak diğer aile üyeleri bebeği görür geri gider diye düşünüyorum zaten küçücük odada kaç kişi kalacak
Esrackc Accountant doğumdan önce eşim kalsın istiyodum zaten hastanedeyiz yapamadığımız bişey olsa yardım isteriz diyoduk. Doğumdan sonra bebiş yoğun bakıma girdi bizle değildi benle de eşim kaldı.
balbocegii Accountant ilk doğumumda görümcem kalmıştı şuan ikinciye hamileyim yinede onun kalmasını isterim
Yazmelegi_ Accountant annemle eşim kalmıştı. Eşim arada git gel yapmıştı. Bu bebisim de ise gündüz planlı olursa eşimin kalmasını istiyorum geceye denk gelirse annemin kalmasını istiyorum bakcaz duruma göre