Accountant eğer ilk doğum yada sezeryan doğum değilse, sadece eş bile yeterli oluyor. Tabi özel hastanede doğum yapacaksanız. 2 ve 3. Doğumlarımda sancı odasında da sadece eşim vardı , refakatçi de sadece eşim oldu. Çok da yeterli ve konforluydu. O bağda ayrı bir güzel oluyor yeni doğan bebek ve eşle.