Simsimsem izin vermeyin kimsenin gelmesine arayanlara söyleyin daha çok kasarsınız şimdiden böyle düşünüyorsanız. Bende emzirme sırasında eşimden başka kimseyi odamda istemiyorum zaten ebelwrde kovuyoruz biz dedi🤭 onlarda işine karışanlar falan oluyormuş ilk emzirme sırasında biz gösteriyoruz diyorlar bice özel bir an önce bebek ve anne için sonra da eş için 3 kişi olmak daha mantıklı ve özel ben eşime verdim bu görevi anneler babalar kardeşler dışında hastaneye kimse gelmesin dedim emzirme sırasında da kimseyi istemiyorum odada dedim arayanlara olursa da kabul etmic3z dedim zaten hastaneden çıkana kadar kimseye dillendirmemek