Cerenvebebisi Deletedmom_808 30+1 olduk bizde Seseryan olucaz kendisi gelmek istemezse bizimde 8 hafta kaldı inşallah 🌸
aysnrzgr21- 35 haftalık olduk günler geçmiyor normal doğum olacak bakalım 37-38 haftaya kadar gelmese planlı doğum olacak suyum fazla olduğu için
buseb95 34+5 iz başı büyük olduğundan muhtemelen sezaryen olacak. Hem korkuyorum hem de 20 gün kadar sonra bir kızım olacağına inanamıyorum. İlk gebeliğim. Gözlerim doluyor yazarken duygulandım ne değişik his. Allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin💕
Melekgg buseb95 buseb95 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah benim de 29 haftalık kızınızın ismine karar verdiniz mi ben halen isim arayışındayım da 🤭
Papatyaaam1 Deletedmom_808 sata gore 26+6 yız ama ultrasonda 28+4 çıkıyor gelısımı vs herseyı usg ye göre 10 haftamız kaldı
Pandapella Deletedmom_808 33. Haftadayiz 7 hafta kalmis görünüyor ama oğluşum ne zaman gelmek ister bilemiyorum 🥹🍪
Alimenur GULLMOMMY amin inşallah canım Ya şey sorcam sen zıbın alırken uzun kollu mu tercih edeceksin kızım yazın olmuştu bu kışın doğcağı için kararsız kaldım