1ErkekkkAnnesi Deletedmom_808 31 haftalık olduk bugün benimde sezeryan olucak 7/6 kaldı sanırım nasipse 🌸 zamanında sağlıkla doğsunlar inşallah
Alimenur 1ErkekkkAnnesi 25+5iz normal olacağı için şuanlık belli deil ama tahmini bi 12-13 vardır diye düşünüyorum
-Busranrr97- Meyra19 benim de 33+1 bugün bakalım kendileri mi gelecekler yoksa bizi mi bekleyecekler ki ben kendisi gelecek gibi hissediyorum ☺️
Selim_Alparslan Deletedmom_808 38+3 haftaligiz 🌺 oglusum kanalda bekliyor acilma ve sancim yok bakalım ne zaman gelirse 🤪
sahadett13 Selim_Alparslan bende bugün 38+3 ama ne açılma var ne sancı .. çok sabırsızım siz neler yapıyorsunuz açılma vs için ?
Daisy06 Deletedmom_808 benm tam 9 hafta 11 kasım sezeryan inşallah bende bugun 30 hafta oldum az kaldı❤️
Daisy06 Deletedmom_808 evet nasıl düşünüyorsun dedi doktor doğumu sezeryan istiyorum dedim 39 da yapıyoruz sezeryanı gününü verelim dedi yurtdışına çıkıcakms o hafta ayarlamak istedi birazda bu yüzden
Deletedmom_808 Daisy06 özele gidiyorsun sanırım ben devlete gidiyorum 2 hafta sonra randevum var gün vereceklerini sanmıyorum
Daisy06 Deletedmom_808 bende çok verceğini sanmıyordum planı var die sanırım y.dısı.. 39 da falan yapar senide bakalım belki erken gelicekler sağlıkla gelsinlerde 🙏
oonambirnambir Deletedmom_808 26 haftalık olduk bugün, normal düşünüyorum kaçıncı haftada gelir bilemem ama yolu yarıladık