Alimenur benimde oğlum eylülde olmuş tu kısa kolu ve uzun kolu almıştım şimdi biraz aldım sadece ilk 6 ay uzun kolu aldim 4 tane 1 tanede yarım kol ve 1 tanede sıfır kol aldım bence soğuk olacağı için sende benim gibi tercih edebilirsin zaten evler doğalgaz olduğu için bişey olmaz die düşünüyorum