Merhabalar, ben de bu gece çatlatma iğnesi gonapeptyl ı yapacağim, ovitrelle piyasada bulmak çok zor keza gonal-f de. Bugün alt karnımda sanki ağırlık var yürürken zorlanıyorum. Aşılama da cuma günü öğlen yapılacak. 2.iğneli aşılamam. İnşallah güzel haberler alırız hep beraber 🤗