Ayseozer35 Sunshine123 ben de klomen kullanıyorum 3. günüm bugün mahvoldum midemin bulantısından normal mi acaba
Sunshine123 Ayseozer35 Daha önce kolken kullanmıştım ben de bulantı yapmamıştı ama bu ilaçlar bünyeden bünyeye değişiyor işte
Ayseozer35 Sunshine123 maalesef ilk 2 gün hiçbirşey yoktu bugün birden bulantılar başladı herkesde farklı etki yapıyor keşke hiç bunlara gerek kalmasaydı
Sunshine123 Ayseozer35 evet keşke ama olmayınca mecbur giriyoruz bu yollara. İnşallah güzel hayırlı haberler alırız gerçi aşılamanın oranı çok yüksek değil ama