Esraysr16 kendini zorlayınca daha çok içiliyo o yüzden kendini zorlama sadece canın isteyince unutmaya başka şeyler odaklanıp 1,2 saat daha zaman geçirip en az sayıyla kapatmaya çalışıyorum günü , Rabbim herkese nefsini terbiye etmeyi nasip etsin bazen gerçekten çok zorlaşıyor çok kötü bişi .