bebiveben Bende o tayfadanım günde 10-12 içiyorum 31 haftalık hamileyim. Ve çok korkuyorum. 🥹🥹 hiç bırakamadım. Eşim bıraktım sanıyor ama gizli gizli içiyorum bilse boşanmaya kadar gider
Esraysr16 bebiveben yaaa 10-12 biraz fazla gibi biraz daha azalt bence 3-4 tane içsen aslında hiç içmemeliyiz de işte içmeden de olmuyor maalesed 😩 sağlıkla gelsinler inşallah bebişler ya 🫶🏻❤️
Esraysr16 Masal2021 şuan 7+2 deyiz geçen hafta gittiğimde bir sorun yoktu çok şükür iki hafta sonra tekrardan gidicem
Masal2021 Esraysr16 sevindim bende 20. Haftaya girecem 2 gün sonra iciyrm baya çok kötü bir his bu ya :(
bebiveben Esraysr16 inşallah ama o kadar zor ki. Olmuyor olduramıyorum çok denedim. Kontrollerimde bir sorun yok. Hee sigaradan sonra öyle vicdan azabı çekiyorum ki. Hareketini hissedince rahatlıyorum sonra. Çok kötü durumdayım. 🥹
Esraysr16 bebiveben evet zor senş anlıyorum çok şükür iyiymiş bebişin bizşmde şuan bir sorunumuz yok çok şükür 🙏
Esraysr16 bebiveben 7haftalık canım işte günde 4-5 bazen de artıyor tabi bi ortamdayken arkadaslarım varken tüm gün eşim yanımdaysa 3 -4 ten fazlası olmuyor
esraelifucar Esraysr16 bende içiyorum eşim yokken içiyordum söyledim paket alıyor içmeme çok karşı ama benim elimde değil 10.haftadayım ve 5 6 tane içiyorum evde paketin olmadığını görünce sigaram bitti ne yapacağım diye strese giriyorum bırakamıyorum deniyorum eşim de beni etkiliyor diye azalttı o yokken 3 tane akşam gelince 3 tane olacak şekilde içiyoruz azalttık ama bırakamadık
bebiveben esraelifucar bende aynı şeyi yaşıyorum. Bide gizli içiyorum ya paket bitmeden ne zaman bitecek nasıl alıcam bunun stresini yaşıyorum. Psikolojik savaşı da var. 🥹
Esraysr16 esraelifucar evet yoksa ve içemediysem strese giriyorum bende sinir de yapıyor o yüzden günde 4-5 tane içiyorum bende normalde bir paket içiyordum sadece bir gün içemedim ve ertesi gün delirdim sigaradızlıktan eşim de işteydi bende o sinir stresle küllüktekileri yakıp içmiştim bile 😂😂bir duman bir dumandı o zaman
_Uykusuzanne1 Esraysr16 ilk bebeğimde öğrendiğim an tiksinip bırakmıştım şimdi 2. Gebeliğim 5+2 sanki bildiğin aşeriyorum verseler paketi yicem o dereceee inşallah tiksinirim ya çok rahatsız oluyorum vicdanen doktorumda bırakmalısın dedi
Cnsmv Esraysr16 9. Haftaya giricem bende bırakamadım günde 5-6 bazen 7-8 oluyor çok denedim olmuyor.doktorum içmemi istemiyor doğal olarak ama strese girme en aza indirmeye çalış dedi. Mide bulantım hiç olmadı çok dua ettim olsada sigaran tiksinsem diye ama sigara aşeriyorum.inşallah bırakırız hepimiz
ipekmom_ Esraysr16 herkesin nefsi farklı oluyor maalesef ne kadar az içerseniz sizin ve bebişin sağlığı için o kadar iyi oluur, en aza indirmeye çalışın, sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🥰
Esraysr16 Cnsmv evet ya benimde bu aralar 7-8 i buluyordur ama az içmeye çalısıyorum inşllh en kısa sürede tiksiniriz
Masal2021 Ranni çok sevindim darısı başıma daha yeni yolu yariladik ins sağlıkla bende alırım kucağıma