smls19 Turkan38 Ben 6+3 de duyamadım bende yarın gidicem 7+5 de inşallah sende bende hayırlıca duyarız canım 🙏🏻❤️
Turkan38 smls19 ben bugun gittim bebek göründü doktor kalp atisinida görmüs ama dinletmedi ses dalgalari tam alinmaz daha dedi cnm
smls19 Turkan38 inşallah canım haberleşelim 🙏🏻 Ya İnan hiç bilmiyorum doktor hiç söylemedi bende sormadım yeni yeni bilinçleniyorum
Turkan38 LeylaCan ben bugun gittim bebek göründü doktor kalp atisinida görmüs ama dinletmedi ses dalgalari tam alinmaz daha dedi cnm
Turkan38 LeylaCan rabbim insallah nasip eder canm en zor bekleyis iste Rabbim tattirsin sende haber ver tammmi😊
Turkan38 smls19 ultrasyon resminin sag alt kosesinde gs diye yazar canim kese cnm ga da kac haftayla uyumlu oldugu oda sag altta yazar ben bir acı yasayinca can acisi cok arastirma yaptim
Turkan38 Aysun44 ben bugun gittim bebek göründü doktor kalp atisinida görmüs ama dinletmedi ses dalgalari tam alinmaz daha dedi cnm 6+4deyim
bsrsl_2016 Turkan38 canım 1 gn var aramızda bnde 6+4 üm.. geçen hafta pzt gttilk kese gözüktü.. şmdi hftya pzt gidicez kalp atışı için.. 7 8. Hftalarda duyuluyor die biliyorum 😇
Turkan38 bsrsl_2016 ben haftada 2 gidiyorum canim hem kürtaj zamanim yakın 2 ay oldu yeni hem kan cıvıltıcı kullaniyorum lekelenmem var iste normalde 7 hafta normal kabul ediliyor ama o sesi duymadan rahatlamicak yuregim
Turkan38 bsrsl_2016 ben bugun gittim bebek göründü doktor kalp atisinida görmüs ama dinletmedi ses dalgalari tam alinmaz daha dedi cnm
bsrsl_2016 Turkan38 bnmde bi kürtajım oldu 7ay geçti üstünden.. aspirin verdi kan sulandırıcı doktorum bide folik kullanıyorum... bnde pzt rahatlayacağım .. ilki kalp atışını duyduktan 2 gn sonra karnımda ölmüştü tedirginim çok 😕
RumeysaAkd Turkan38 bence 2 hafta sonra gidin yarın duymazsanız eğer moreliniz bozulur stres yaparsınız en sağlıklısı 2 hafta daha beklemek bende öyle yapmıştım çünkü
Turkan38 RumeysaAkd canım benimki riskli gebelik oldugu icin haftada kontrol mecburi öle yada böle gidicem
Turkan38 bsrsl_2016 benim genetiklerimde pıhtı cıktı ben hic duyamadm kalp atisini canim bide arasi yakın 1bucuk ay sonra tekrar gebe kaldm Rabbim evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin seni cok ii anliyorum suan