Turkan38 RumeysaAkd canım benimki riskli gebelik oldugu icin haftada kontrol mecburi öle yada böle gidicem
Turkan38 bsrsl_2016 benim genetiklerimde pıhtı cıktı ben hic duyamadm kalp atisini canim bide arasi yakın 1bucuk ay sonra tekrar gebe kaldm Rabbim evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin seni cok ii anliyorum suan
AyseDuru @Turkan38 çok küçük olduğu için normalde duyamadık doktorumun tavsiyesiyle alttan muayeneyle 6.haftada duydum bende
Bozslanomur Turkan38 yaklaşık 8 haftalık hamileyim hala yok bebekte kalpte beklemedyim ptesi gidicem son kez bakıcaklar inş sende duyarsın cnm🙏🏻
Deletedmom2 Bende 5+4te gördüm keseyi 1.33 cm Cumartesi kalp atışı için çağırdı doktor 6+5 olacak umarım duyarım kalp atışını
Turkan38 Deletedmom2 ben bugun gittim bebek göründü doktor kalp atisinida görmüs ama dinletmedi ses dalgalari tam alinmaz daha dedi cnm 6+4 de
Deryassssssss Turkan38 gecmıs olsun kuzum bende gecırdım 2 kere sımdı bu 3. Hamılelım ıgnenın ısmı ney
Turkan38 Deryassssssss enox kullaniyorum 6000 cnm ama esim kullanmiyor😀 esimde bende ses icin sabirsizlaniyoruz yazmistim orda
bsrsl_2016 Deryassssssss evet canım yaptırdım pzt giderken götürücem. Sağlık ocağına kaydımıda yaptırdım