Turkan38 canım ben 6+2 ilken gitmiştim kalp atışını dışarıya vermedi bebiş bugün gittim kontrolüm vardı 10+2 kalbinin sesini duydum ama çok kısa dr beniştem sesi direk aldığımız için bi zararı dokunmasın dedi ama ilerleyen zamanlarda bol dinlettireceğim çünkü kordon dan alacam sesi dedi ayrıca çok güzel duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşllah 🙏🙏🙏