[silindi] kubray9 bende 4+3teyim. Yarın tekrar kan vereceğim. Beta artışınız nasıl oldu değerleriniz neydi?
Ark kubray9 6 haftalık giderseniz kese kalp atişı görme duyma şansıniz olur erken gidenlerde kese görülmeyip 1 hafta sonra gel dedidiğinde o 1 hafta 10yil gibi stresli oluyor
kubray9 Ark çok haklısınız şimdi kafam bir tık rahat ama bir yandan da içim içimi yiyor çok merak ediyorum 🥺
pozitiff kubray9 🤲🏻 benimde adet tarihine göre bu gece itibarıyle 5+3 oldu ama benim değerim iki gün önce 250 ydi yani bana az geldi son artış %80 ama daha önce dış gebelik geçirdiğim için beklemiycem yarın doktora gidicem orda da kesin öğrenirim kese ne zmaan gorunur net yazarım size de
cutebabymomm kubray9 cuma günü 763ken bende kese gözükmedi canım sadece rahim duvarın kalınlaşmış demişti. Tekrar bhcg vermek için yarın gideceğim kadın doğuma randevu aldım belki kese azıcık da olsa gözükür diye baktirmayi düşünüyorum
Ark kubray9 en zor zamanlar bu ilk haftalar hem endişe hem korku hemde merak o yüzden tutabilirseniz kendinizi 6 haftalikken gidin derim güzle haberlerle saglikli bir gebelik olsun inşallah 🤲
210623 Hayırlı olsun canım 😘 5. Haftanın ortalarında ya da sonuna doğru gidersen keseyi görme ihtimalin artar gibi 6dan sonra da kesenin içinde bebek görünür diye biliyorum inşallah sağlıklı ilerler gebeliğin her sey çok güzel olur 😍 hayırlı olsunn
Ekonomist28- kubray9 bende 9 unda yani yarın regl tarihim. 32. Gün bugün. Test yaptım pozitif çıktı ama kan vermedim tam günü geçsin diye. Sizin ne zamandı regl tarihiniz acaba. Yakınız sanki..