Ekonomist28- kubray9 bende 9 unda yani yarın regl tarihim. 32. Gün bugün. Test yaptım pozitif çıktı ama kan vermedim tam günü geçsin diye. Sizin ne zamandı regl tarihiniz acaba. Yakınız sanki..
Ark kubray9 en zor zamanlar bu ilk haftalar hem endişe hem korku hemde merak o yüzden tutabilirseniz kendinizi 6 haftalikken gidin derim güzle haberlerle saglikli bir gebelik olsun inşallah 🤲
pozitiff kubray9 geldim karından baktı rahim güzel gözüküyor ama küçük olduğu için kese şuan görünmez dedi kan istedi şuan kan sonucunu bekliyorum ona göre soracağım kaç olunca gözükür kese diye 🙏🏻 insallah güzel bir sonuç alırım bende
kbrygmrr kubray9 6 yada 7 haftada git canım. Herşeyi aynı gün içinde öğrenmiş olursun. Kalp atışlarını duyarsın.
kubray9 kbrygmrr ne zormuş beklemek🥺 kan da vermiyorum 3 gün önce vermiştim en son çok merak ediyorum sağlıklı mı diye
pozitiff kubray9 binli değerler karından kese görelmesi için erkenmis haberiniz olsun benim 533 çıktı değerim haftaya bugün gel görelim dedi, şükür 🤲🏻🥰
kubray9 pozitiff cumartesi gidicem sanırım. Bugün tekrar bi kan vermek istiyorum ama biraz akıntım ve ağrım var