kubray9 Kızlar adet döngüm kısa olduğu için tam 3 haftalıkken testte pozitifi gördüm. Şu an 4+3teyim. Hiç doktora gitmedim beta takibi yapıyorum düzenli artıyor çok şükür. Keseyi görmek için ne zamana randevu almalıyım
Papatya05_ kubray9 benimde öyle adet döngüsü kısa olunca erken öğrenmiş oluyorsun bence 7. Haftada direk git herşeyi götürsün inşallah
3boysmom kubray9 çoğunlukla değilkenlik gösteriyor 5-6 arası kese gözükür büyük ihtimalle. ben 5de gittim gözükmedi 6da gördük kalp atışınıda ancak 8de duyabilmiştik. hayırlı olsun balım💓
ppmerlina kubray9 bazen 5.haftada görülmeyebilir bence 6.haftanda git üzülmemiş endişelenmemiş olursun
isimsiz19 kubray9 hayır artış düzenliyse artık vermene gerek yok ben bir kere verdim sonuç 1367 idi birdaha vermedim yanılmıyorsam 5+1 gittim 6+2 bebeği kalp atışını gördüm
kbrygmrr kubray9 6 yada 7 haftada git canım. Herşeyi aynı gün içinde öğrenmiş olursun. Kalp atışlarını duyarsın.
Bilge19 Papatya05_ biz 4.haftada keseyi gördük en kısa zamanda randevu alıp gidebilirsiniz folik asit başlıcak doktor hemen değerlerinize bakacak
Papatya05_ Bilge19 ben 7. Haftamda gittim keseyi kalp atışını duydum 💕 ama tabi daha erken kalp atışı duyanlarda var
Papatya05_ kubray9 haklısın bide biz çok erken öğreniyoruz döngümüz kısa o yüzden insan sabretmekte zorlanıyor inşallah güzel haberler al 💕
Bilge19 kubray9 o yüzden hemen gitmekte fayda var kese bebek nokta dahi olsa görünüyor sağlıkla gelsin bebişlerimiz💙