Hanımlar doğumum Aralıkta olacak diye gözüküyor, evimiz doğalgazlı ama zemin kat kışın soğuk oluyor bazen ekstra elektrikli soba yakıyoruz öyle diyim. Yenidogan bebeğim için uyku tulumu oluyor mu biliyo musunuz kaç aylık almam lazım ev Aralık Ocak Şubat Martta soğuk oluyor