[silindi] ben az önce sipariş verdim kış bebeği olacak benim ki
Bir tane 2.5 tog
Bir tane 1 tog aldım
Bir de kundak kemer
Oda sıcaklığına göre bunları sadece zıbın veya ince bir kıyafet ile giydirip uyutuyorsun. Battaniye ve yorgana gerek kalmıyo üstünü açtı terledi derdi de olmuyor