[silindi] tog kalınlık degeriymis ev soğuk oluyorsa 2.5 eğer kızın da sıcaklık iyiyse 1.0 1.5 falan iyi olurmuş yani senin evinin derecesine bağlı. Google görsellerde gösteriyor hangi derecelerde hangi tog daha iyi oluyor diye bende onlara bakarak alacağım ama bizim ev soğuk oluyor 2.5 almayı düşünüyorum fazla gelirse içine direk zibinla yatiririm 😄