Bumah [silindi] 1 yada 1.5 al evler dogalgazli oldugu icin ablamdan biliyorum 1 kullaniyo o bana yeni dogucak senin ki 1.5 al dedi
Catperson [silindi] evet elyaf ya da pamuk dolgulu oluyor içleri, çok sıcak tutuyorlar 🫢 Rica ederim ☺️
[silindi] Havin49_ yukarda mondebebe diye bir site yazmışlar 6-12 ay vardı orda. Oraya bakın isterseniz
Senem10 [silindi] kalınlığa göre oluyor bu tog lar ama tam yaşını alma büyük al giydirmesi de rahat olur bir sonraki yılda giydirebilirsın çünkü cok pahalı bu ürünler bir mont parası kadar
[silindi] Senem10 evet fiyatları görünce şok oldum gı, 4,700 yazıyo birinde 😂 şimdi zaten 1 yaş giydiriyorum normal kıyafette. Tulumda 2 yaş mı alayım sence
Yazmelegi_ [silindi] kışın benim yatak odam soğuk olduğu için 2.5 tog almıştım üstünü de örtmüyo zaten iyi olmuştu bize. Ev sıcaklığına göre bakin❤️
[silindi] Yazmelegi_ 2,5 tog çok kalın gibi geldi bana. Eğer mağazada bulursam bakıp karar vericem, çok teşekkür ederim 🌸
eslem2121 [silindi] önceliklle ben togu bilmiom bizimkiker kalın hem oğlum hem kızım için kullanıyorum ama bunsene kızım için kullanırmıyım bilmem çünkü gece sık tuvalete kalkıp ama oğlum yorgan üstünde olsun duramıyor sırf bu yüzden çok iş görüyor bence