[silindi] ben ilk kızımda çok kullanıyordum ama unuttum tabi, üzerinde tablosu falan oluyordu hangi tog kaç derece odada giydirilir ve tulumun altına ne giyileceğine kadar detaylı.
Üzerini hiç örtmeye gerek olmuyor, örtsem de zaten anında açardı benim deli danacığım😂
2.5 çok kalın arkadaşlar bu arada, baya karlı ayaz köy havasında giydirebildim onu. Dikkatli seçmek lazım terlerse de hastalanıyor bebekler. 🫢