Bugün betam 268 çıktı. Çarşamba tekrar kan için çağırdı🥹 keseyi görene kadar beta takibi yapalım dedi. Kimyasal yada dış gebelik ihtimali her zaman var kese görünene kadar dedi. Ayyyy beta artışının sevincini bile yaşatmıyor bu doktorlar hemen kimyasal yada dış gebelik ihtimalini sokuyor aklıma 🥹🥹🥹