Şu an 7+6 yız 5. Haftada keseyi karından ultrasonla gördük çok şükür beta 1800lerdeydi. 6+3′te kesenin büyüdüğünü ve içinde minik bir bebis olduğunu görmüş olduk çok şükür. Salı günü tekrar gideceğiz nasipse kalp atışı için.. inşallah kalp atışı vardır ve gebelik de bebiş de sağlıklıdır 🤲🏻 ben de çok erken öğrendim 4+4 falandı sanırım.