Evrim-96 Guzelanne56 keloid yazan da var inşallah öyle bir şey olmaz ya daha çok yeni toparlamaz mı iz için krem verdi doktorum ama 😔
Evrim-96 smyrsmyr 1 haftalık ama dikişinden dolayı mı böyle olmuş diyorsunuz ne yapmam gerekiyor o zaman ya 😔
Evrim-96 Minamom_ aa öyle mi uff canım sıkıldı ya terlediği için bile değil o zaman vücut mu yapıyor bunu ne yapmak lazım kantaron yağı vs iyi gelmez mi ya da önereceğiniz bir şey var mı 😔
Minamom_ Evrim-96 benim 1,5 yıl geçti daha şiş durumda dikişle alakası yok kantaronda asla sürmeyin doktorum öyle demişti vücut kendi üretiyor contortubex krem bi tek onu sürebilirsiniz başka yapacak bişeyi de yok
Kelebek06 Evrim-96 ya neden böyle oldu benimki sizi korkutmak istemem ama belli bile değil diken kişi asistandi hemde ilk defa dikmesine rağmen mükemmel diktin demişlerdi hatta herkes şaşırmıştı konusmalarini dinlemistim sonra doktor kontrol etti bu dikisi kim yaptıysa mukemmel yapmış dedi .acaba çok mu hareket ettiniz enfenksiyon falan mı kaptı benimde kilom vardı 74 kiloydum ve sezaryenimin üstüne sarktı göbeğim .
Evrim-96 Kelebek06 daha yeniyken de mi dediğiniz gibiydi ya hareket halinde oldum ama bebeğim için sarılık oldu enfeksiyon çıktı crp pazartesiden beri hastanede ona gidiyorum süt götürüyorum dikenin elinden mi diyorsunuz dün attığım fotoğraftakinden daha düz şuanda dün hareket halindeydim sürekli hastaneye gittim orada bekledim arabaya in bin zorladım sanırım anlık iğne gibi batması o yüzden
2prensesannesiiii Evrim-96 benimde 2. sezeryanda böyle oldu ama zamanla geçti şuan beyaz ince bi çizgi
Evrim-96 2prensesannesiiii inşallah normale döner benim de öyle şeyler yazınca tedirgin oldum kendim de 😔
Evrim-96 nerm629_ özelde doğum yaptım canım ben göbeğim üzerine geliyor diye düşündüm ondan oldu sandım
tkrk Evrim-96 bazılarında geçiyor ben doğum yapalı 6 yıl oldu hala aynı böyle gözüküyor iyileşmedi ama ağrı sızı yok herkes farklı vucudu reaksiyonu
nerm629_ Evrim-96 anladım canım bende sezaryan oldum ilk dogumumda sonra doğum yaptım üstüne 5 ay sonra gene hamile kaldım ilk dikisimi oradaki staj gören kişi dikmiş zaten iç dokuları doktor yapıştırıyor doktorum dedi ilk dijislerin iyi olmamış dedi ikinci yi dogum yaptım şuan hiç belli olmuyor bile ilk dikisim seninki gibiydi benim bide çok kıl dönmesi oluyordu benim ikinci olan çok iyi seninkine belki zamanla düzelir
staRmama Evrim-96 3 ayda toparlamıştı benimki kuzum 1 hafta ne ki? Göbeğin üstüne geliyorsa oraya temiz bir bez koy terletip nem yapmasın
mini575_ Geçmiş olsun isss içim fena oldu ciddiyeye gidin yada enfeksiyon hastalıklarına antibiyotik krem verirler su sürmeyin, batikonla temizleyin bambu kumaş korse giyin, arada havalandirin, yorulmayın fazla Allah şifa versin geçer InşAllah ….
Evrim-96 mini575_ bende başkasında görsem aynı tepkiyi verirdim herhalde teşekkür ederim doktoruma yazdım fiyo krem dedi bide burada bi krem yazmışlar onu da denemek istiyorum
Evrim-96 nerm629_ inşallah canım sanırım biraz elinden doktorun bide dikişin büyük deniyor anlamadım ya