Hanımlar 1 hafta önce doğum yaptım sezeryan iyileşmesi bu şekilde mi oluyor ilk doğumum o kabarıklıklar geçiyor mu zamanla nasıl oluyor ya kilom da var göbeğim üstüne geliyor diye mi böyle yoksa normali mi böyle oluyor ?korse kullanacağım doktorum izin verdi ama gelene kadar bekliyorum almıştım terletiyor geç iyileşiyor diye takmıyorum onu başka aldım cevap verirseniz sevinirim 🙏🏻
