ppmerlina canım doktoruma göründüm ben hatta başka bir kadın doğuma gittim içim rahat etmedi de buraya attığım hali kalmadı inan ki ben biraz da hareket halinde olduğum için böyle olmuştu sanırım çünkü doktorum her şeyin yolunda olduğunu söyledi kendim de ayna kontrolü yaptığımda renginin beyazlaştığını düz çizgi halini almaya başladığını o kabarıkların daha da düzleştiğini gördüm kimseyi korkutmak için atmadım hiç öyle kötü düşüncelere kapılma 🙏🏻