duyguibo344_ ben de kendi hesabıma göre 7 haftalıkken gittim doktor geç döllenme olduğu için kese bile belli olmayabilir dedi ama belli oldu geçen gün gittim doktor adet tarihimi değiştirdi artık 3 temmuz olarak hesapla böyle doğru olur dedi ve bebek gelişmiş şuan 9+2 haftalığım 8 haftalıkken kalp atışları belli olur korkma korkulacak bir durum yok hastaneye gittikten sonra Gine yaz bence doktor aynı taktiği uygular😊