duyguibo344_ Kızlar geçen hafta 6+1 de bebegimi gorduk ama kalbını dınleyemedık geç döllenme ve küçük olduğu ıcin pazartesı hastaneye gıdıcem 7+3 olucak sızce kalp atısını duyabılır mıyım kacıncı haftada duydunuzzzz. 😞
cylnboran04 duyguibo344_ Korkma canım benim de geç döllenme kese gözüktü sonra bebek gözüktü Doktor küçük diye bana da dinletmedi 8 haftalık da duydum ben
nesey34 duyguibo344_ ben yaşıyorum 6 haftalık oldum dün doktor kese gördü ama bebel yok dedi haftaya bebek olmazsa 🥹🥹kürtaj dedii çok moralim bozuldu ve korkuyorum
elifayaz112_ duyguibo344_ ben de kendi hesabıma göre 7 haftalıkken gittim doktor geç döllenme olduğu için kese bile belli olmayabilir dedi ama belli oldu geçen gün gittim doktor adet tarihimi değiştirdi artık 3 temmuz olarak hesapla böyle doğru olur dedi ve bebek gelişmiş şuan 9+2 haftalığım 8 haftalıkken kalp atışları belli olur korkma korkulacak bir durum yok hastaneye gittikten sonra Gine yaz bence doktor aynı taktiği uygular😊
PBC duyguibo344_ tatlım ben de 6+5 te gitmiştim aynısını dediler iki hafta sonra gel dedi doktor gittiğimde hem kalp atışı hem bebek göründü :) 11.haftada da sat ı bir hafta ileri aldılar
Mel_58 duyguibo344_ ben yeni ögrendim ama son adet tarihimle kan değer haftası uymuyor Üçüncü gebeliğim ikinci gebeliğim de öyle oldu ve düşük yaptım O yüzden korkularım var
Emelcannn duyguibo344_ 7 haftalıkken gitmiştim ama geç döllenme olduğu için doktor 6 haftalık haftaya gel dedi gittim doktor hesabına göre 7 haftalıkken kalp atışını duyduk